nybanner

News

Cuuperazione successu cù Magnit

A cumpagnia Beijing En Shine si concentra in l'esportazione di verdura fresca è verdura disidratata.Avemu una crescita rapida di l'affari in l'ultimi dui anni.Ci sforzemu ancu di avè l'uppurtunità di cooperà cù i grandi clienti internaziunali, chì hè statu u nostru scopu per l'ultimi dui anni.
Sutta i sforzi di tutta a nostra squadra, in u 2022, Beijing En Shine hà stabilitu una relazione cummerciale cù Magnit (Магнит, "Magnet"), chì hè unu di i più grandi rivenditori alimentari di Russia.Hè stata fundata in u 1994 in Krasnodar da Sergey Galitsky.Magnit hè unu di i principali catene di vendita alimentaria di Russia, u numeru unu per a quantità di magazzini è a copertura geografica. A cumpagnia hà 2000 magazzini in Russia.Semu onorati di esse unu di i principali fornitori di l'agliu è altri ligumi è frutti quist'annu.
Dapoi esse diventatu u so cumpagnu di cuuperazione, furnimu l'agliu frescu, ligumi è frutti, è ancu noci per elli ogni settimana, cum'è bròcoli, col, pepite vegetale, noci, etc. In u futuru, avemu ancu strive to expand other varietà di prudutti à furnisce.Cumu sò estremamente stretti cù a qualità di i prudutti, pruvemu u nostru megliu sforzu per serve ogni ordine di compra cun cura.
Sò stati i nostri partenarii strategichi di cuuperazione, chjamati ancu i clienti chjave, postu chì avemu firmatu un accordu di cooperazione di cinque anni.Speremu chì pudemu cresce in cooperazione cun elli.Piglieremu ogni ordine è serviziu assai seriu per assicurà a satisfaczione è u ricunniscenza di i clienti.Speremu ancu chì sta cooperazione ferma per sempre.
Basatu nantu à "Bona Qualità, Prufessiunale è Onestà", a nostra attività straniera si hè diffusa in l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'America di u Nordu, l'Europa è altre regioni.U nostru persunale hà da seguità u principiu di fà amici, trattà i clienti cun sincerità, benefiziu mutuale.
Benvenuti à visità a nostra fabbrica in ogni mumentu è cooperà cù i clienti di tuttu u mondu.

nutizie1_1


Tempu di Postu: Aug-16-2022